Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji

25.08.2016

Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing oraz najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie oraz mailowo. Czy zatrudnić pracownika tylko do obsługi sklepu? To wydaje się zbyt kosztowne, szczególnie na początku działalności. A co w przypadku, kiedy chcemy wejść na rynki zagraniczne? Tutaj obsługa sklepu jest tak samo podstawą jak w naszym rodzimym kraju - niestety, koszty są już inne. Sami nie damy rady odbierać telefonów, odpisywać na maile w innym języku. Zatrudnienie pracownika do obsługi sklepu na zagranicznym rynku e-commerce jest drogie, a w dodatku ciężko znaleźć kompetentną osobę. Jaki więc zostaje nam wybór? Co możemy zrobić, aby z początku nie popaść w duże koszty z racji takiej obsługi? Niestety, nie mamy zbyt dużo rozwiązań tego problemu. Ale są dwie możliwości – duża inwestycja w swój projekt. Druga – skorzystanie z usług Call Center w CzechLogistic. Dlaczego warto zastanowić się nad tą drugą możliwością?

Czeskie i słowackie call center

  1. Stały, niski koszt obsługi telefonicznej oraz mailowej.

Przydzielany jest pracownik obsługi sklepu internetowego, który odpowiada za odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile Twoich klientów. Płacisz stałą stawkę bez względu na ilość maili/ telefonów dziennie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, można połączyć pracownika etatowego z niskim kosztem firmy. Koszt obsługi Contact Center wynosi 2500 CZK / miesiąc.

  1. Unikalny numer telefonu.

Każdy firma korzystająca z contact center posiada osobny, unikalny numer telefonu dla swojego e-shopu w Czechach i na Słowacji!

  1. Contact Center obsługiwane z jednego miejsca.

Obsługa Contact Center prowadzona jest z jednego miejsca – z panelu CzechLogistic. Masz dodatkowe zadanie dla pracownika BOK’u? Napisz je w odpowiednim dziale w panelu, załącz numer telefonu, a nasz (Twój) pracownik to załatwi.

  1. Sklep obsługiwany przez native speaker’a.

Sklepy internetowe obsługiwane są przez Czechów ze świetną znajomością języka polskiego. Jest to gwarant zaufania dla Twojego e-sklepu.

Odsyłamy do podstrony Contact Center na rynku czeskim/ słowackim po więcej informacji - https://czechlogistic.pl/oferta-dla-biznesu/contact-center/

Zainteresuje Cię także:

  • 06.08.2019

    Przesyłki do Rumunii za pobraniem - zwrot COD na polskie konto

    Jedną z cech charakterystycznych rumuńskiego rynku e-commerce są zdecydowanie płatności za pobraniem (z ang. Cash On Delivery – COD), w…
    Przeczytaj
  • 02.06.2019

    E-commerce w Rumunii - przesyłki kurierskie na dobry początek

    CzechLogistic to Twój najtańszy kurier do Rumunii oferujący kompleksową obsługę przesyłek z towarami do Rumunii, także z obsługą zwrotów. Zanim…
    Przeczytaj
  • 02.07.2017

    Nawiązana współpraca z GoPay – bramka płatności online w Czechach

    Miło nam poinformować, że nasza firma nawiązała współpracę z GoPay.cz. Klienci biznesowi CzechLogistic mogą teraz korzystać z płatności online w…
    Przeczytaj
  • 23.11.2016

    Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji

    Prawidłowe wdrożenie polskiej firmy na rynek zagraniczny mimo, że czasochłonne jest podstawą sukcesu. Oprócz spraw związanych z księgowością, założeniem firmy…
    Przeczytaj
  • 14.10.2016

    Eksport do Czech – wsparcie dla firm z Polski

    Rynek czeski jest coraz bardziej atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców. Nie można więc się dziwić, że coraz częściej, w pierwszej kolejności…
    Przeczytaj
  • 13.09.2016

    Paleta do Czech. Transport palet do Czech.

    Potrzebujesz wysłać paletę do Czech lub na Słowację? Obsługujemy palety EUR, półpalety, palety przemysłowe oraz palety przeznaczone do kontenerów. Zapewniamy…
    Przeczytaj
  • 26.08.2016

    Transport na Słowację – od paczek po palety!

    Transport na Słowację staje się coraz popularniejszym kierunkiem dla polskich firm, w czasie, gdy na rynkach zachodnich jest coraz większa…
    Przeczytaj
  • 23.08.2016

    Adres do zwrotów Czechy, Słowacja, Węgry – Twój bezpłatny magazyn!

    Klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo zwrócić towar w określonym czasie. W tym przypadku klient zwraca towar, pisze reklamację,…
    Przeczytaj
  • 22.08.2016

    Zagraniczna przesyłka za pobraniem – Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Słowenia.

    Wymagania posiadania rachunku bankowego w kraju w którym chcemy wysłać przesyłkę za pobraniem to norma w usługach firm kurierskich. Choć…
    Przeczytaj
  • 18.08.2016

    Tłumaczenia na język czeski – na co powinniśmy zwrócić uwagę

    Tłumaczenia… No właśnie, to chyba najczęstszy powód niepowodzenia przy ekspansji zagranicznej. Jedna z rzeczy, na których naprawdę nie warto oszczędzać,…
    Przeczytaj

Masz jakieś pytanie e-rynku czeskiego lub słowackiego?

Napisz do nas