Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji

25.08.2016

Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing, najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie oraz mailowo. Zatrudnić pracownika tylko do obsługi sklepu? Wydaje się zbyt kosztowne, szczególnie na początku działalności. Co w przypadku, kiedy chcemy wejść na rynki zagraniczne? Tutaj obsługa sklepu jest tak samo podstawą jak w naszym rodzimym kraju. Niestety, koszty są już inne. Sami nie damy rady odbierać telefonów, odpisywać na maile w innym języku. Zatrudnienie pracownika do obsługi sklepu na zagranicznym rynku e-commerce jest drogie, w dodatku ciężko znaleźć kompetentną osobę. Jaki więc zostaje nam wybór? Co możemy zrobić, aby z początku nie popaść w duże koszty z racji takiej obsługi? Niestety, nie mamy dużo manewrów. Są dwie możliwości – duża inwestycja w swój projekt. Druga – skorzystanie z usług Contact Center w CzechLogistic. Dlaczego warto zastanowić się nad tą drugą możliwością?

 

  1. Stały, niski koszt obsługi telefonicznej oraz mailowej.

Przydzielany jest pracownik obsługi sklepu internetowego, który odpowiada za odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile Twoich klientów. Płacisz stałą stawkę bez względu na ilość maili / telefonów dziennie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, można połączyć pracownika etatowego z niskim kosztem firmy. Koszt obsługi Contact Center wynosi 2500 CZK / miesiąc.

 

  1. Unikalny numer telefonu.

Każdy firma korzystająca z contact center posiada osobny, unikalny numer telefonu dla swojego e-shopu w Czechach i na Słowacji!

 

  1. Contact Center obsługiwane z jednego miejsca.

Obsługa Contact Center prowadzona jest z jednego miejsca – z panelu CzechLogistic. Masz dodatkowe zadanie dla pracownika BOK’u? Napisz je w odpowiednim dziale w panelu, załącz numer telefonu a nasz (Twój) pracownik to załatwi.

 

  1. Sklep obsługiwany przez native speaker’a.

Sklepy internetowe obsługiwane są przez Czechów ze świetną znajomością języka polskiego. Jest to gwarant zaufania dla Twojego e-sklepu.

 

 

Odsyłamy do podstrony Contact Center na rynku czeskim / słowackim po więcej informacji - https://czechlogistic.pl/contact-center

Zainteresuje Cię także:

  • 02.07.2017

    Nawiązana współpraca z GoPay – bramka płatności online w Czechach

    Miło nam poinformować, że dzięki nawiązaniu współpracy z firmą GoPay.cz klienci biznesowi CzechLogistic mogą korzystać z bramki płatności online w…
    Przeczytaj
  • 23.11.2016

    Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji

    Prawidłowe wdrożenie polskiej firmy na rynek zagraniczny, mimo, że czasochłonne jest podstawą sukcesu. Oprócz spraw związanych z księgowością, założeniem firmy…
    Przeczytaj
  • 14.10.2016

    Eksport do Czech – wsparcie dla firm z Polski

    Rynek czeski jest coraz bardziej atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców. Nie można więc się dziwić, że coraz częściej, w pierwszej kolejności…
    Przeczytaj
  • 13.09.2016

    Paleta do Czech. Transport palet do Czech.

    Potrzebujesz wysłać paletę do Czech lub na Słowację? Obsługujemy palety EUR, półpalety, palety przemysłowe oraz palety przeznaczone do kontenerów. Zapewniamy…
    Przeczytaj
  • 26.08.2016

    Transport na Słowację – od paczek po palety!

    Transport na Słowację staje się coraz popularniejszym kierunkiem dla polskich firm. W czasie, gdy na rynkach zachodnich jest coraz większa…
    Przeczytaj
  • 23.08.2016

    Adres do zwrotów Czechy – Twój bezpłatny magazyn!

    Klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo zwrócić towar w określonym czasie. Klient zwraca towar, pisze reklamację a firma musi…
    Przeczytaj
  • 22.08.2016

    Zagraniczna przesyłka za pobraniem – Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Słowenia.

    Wymagania rachunku bankowego w kraju w którym chcemy wysłać przesyłkę za pobraniem to norma w usługach firm kurierskich. Choć wydaje…
    Przeczytaj
  • 18.08.2016

    Tłumaczenia na język czeski – na co powinniśmy zwrócić uwagę

    Tłumaczenia… No właśnie, chyba najczęstszy powód niepowodzenia przy ekspansji zagranicznej. Jedna z rzeczy na których naprawdę nie warto oszczędzać, ponieważ…
    Przeczytaj
  • 16.08.2016

    5 prostych kroków do wprowadzenia sklepu internetowego na rynek czeski.

    Pierwszym i zarazem podstawowym etapem jest… Podjęcie decyzji i chęć wejścia na nowy rynek e-commerce, a warto spróbować, ponieważ biznes…
    Przeczytaj
  • 09.08.2016

    Transport do Czech – palety, paczki, listy, zlecenia specjalne

    Codziennie dostarczamy różnorodne towary, począwszy od listów, paczek, palet po zlecenia specjalne naszych klientów na przewóz towarów z Polski do…
    Przeczytaj

Masz jakieś pytanie
e-rynku czeskiego
lub słowackiego?

Napisz do nas