Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji

25.08.2016

Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing oraz najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie oraz mailowo. Czy zatrudnić pracownika tylko do obsługi sklepu? To wydaje się zbyt kosztowne, szczególnie na początku działalności. A co w przypadku, kiedy chcemy wejść na rynki zagraniczne? Tutaj obsługa sklepu jest tak samo podstawą jak w naszym rodzimym kraju - niestety, koszty są już inne. Sami nie damy rady odbierać telefonów, odpisywać na maile w innym języku. Zatrudnienie pracownika do obsługi sklepu na zagranicznym rynku e-commerce jest drogie, a w dodatku ciężko znaleźć kompetentną osobę. Jaki więc zostaje nam wybór? Co możemy zrobić, aby z początku nie popaść w duże koszty z racji takiej obsługi? Niestety, nie mamy zbyt dużo rozwiązań tego problemu. Ale są dwie możliwości – duża inwestycja w swój projekt. Druga – skorzystanie z usług Call Center w CzechLogistic. Dlaczego warto zastanowić się nad tą drugą możliwością?

Czeskie i słowackie call center

  1. Stały, niski koszt obsługi telefonicznej oraz mailowej.

Przydzielany jest pracownik obsługi sklepu internetowego, który odpowiada za odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile Twoich klientów. Płacisz stałą stawkę bez względu na ilość maili/ telefonów dziennie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, można połączyć pracownika etatowego z niskim kosztem firmy. Koszt obsługi Contact Center wynosi 2500 CZK / miesiąc.

  1. Unikalny numer telefonu.

Każdy firma korzystająca z contact center posiada osobny, unikalny numer telefonu dla swojego e-shopu w Czechach i na Słowacji!

  1. Contact Center obsługiwane z jednego miejsca.

Obsługa Contact Center prowadzona jest z jednego miejsca – z panelu CzechLogistic. Masz dodatkowe zadanie dla pracownika BOK’u? Napisz je w odpowiednim dziale w panelu, załącz numer telefonu, a nasz (Twój) pracownik to załatwi.

  1. Sklep obsługiwany przez native speaker’a.

Sklepy internetowe obsługiwane są przez Czechów ze świetną znajomością języka polskiego. Jest to gwarant zaufania dla Twojego e-sklepu.

Odsyłamy do podstrony Contact Center na rynku czeskim/ słowackim po więcej informacji - https://czechlogistic.pl/oferta-dla-biznesu/contact-center/

Zainteresuje Cię także:

  • 15.08.2021

    To już rok w Żorskim Parku Przemysłowym!

    Pełny rok to dobra okazja, żeby raz jeszcze przybliżyć miejsce naszego magazynu w Polsce. Szukaliśmy czegoś znacznie większego, bezpiecznego, z…
    Przeczytaj
  • 08.01.2021

    Firma w Czechach – jak założyć i czy to się opłaca?

    Prowadzenie własnej firmy jest marzeniem wielu Polaków. Rozwiązanie to ma niezaprzeczalne zalety: daje wolność, pozwala samemu o sobie decydować, a…
    Przeczytaj
  • 16.12.2020

    Sprzedaż internetowa w Czechach - niezbędne informacje

    Miło nam poinformować, że nasza firma została doceniona w rzeczowym artykule nt. prowadzenia sprzedaży internetowej na rynku czeskim, który ukazał…
    Przeczytaj

Masz jakieś pytanie e-rynku czeskiego lub słowackiego?

Napisz do nas