Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji

25.08.2016

Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing oraz najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie oraz mailowo. Czy zatrudnić pracownika tylko do obsługi sklepu? To wydaje się zbyt kosztowne, szczególnie na początku działalności. A co w przypadku, kiedy chcemy wejść na rynki zagraniczne? Tutaj obsługa sklepu jest tak samo podstawą jak w naszym rodzimym kraju - niestety, koszty są już inne. Sami nie damy rady odbierać telefonów, odpisywać na maile w innym języku. Zatrudnienie pracownika do obsługi sklepu na zagranicznym rynku e-commerce jest drogie, a w dodatku ciężko znaleźć kompetentną osobę. Jaki więc zostaje nam wybór? Co możemy zrobić, aby z początku nie popaść w duże koszty z racji takiej obsługi? Niestety, nie mamy zbyt dużo rozwiązań tego problemu. Ale są dwie możliwości – duża inwestycja w swój projekt. Druga – skorzystanie z usług Call Center w CzechLogistic. Dlaczego warto zastanowić się nad tą drugą możliwością?

Czeskie i słowackie call center

  1. Stały, niski koszt obsługi telefonicznej oraz mailowej.

Przydzielany jest pracownik obsługi sklepu internetowego, który odpowiada za odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile Twoich klientów. Płacisz stałą stawkę bez względu na ilość maili/ telefonów dziennie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, można połączyć pracownika etatowego z niskim kosztem firmy. Koszt obsługi Contact Center wynosi 2500 CZK / miesiąc.

  1. Unikalny numer telefonu.

Każdy firma korzystająca z contact center posiada osobny, unikalny numer telefonu dla swojego e-shopu w Czechach i na Słowacji!

  1. Contact Center obsługiwane z jednego miejsca.

Obsługa Contact Center prowadzona jest z jednego miejsca – z panelu CzechLogistic. Masz dodatkowe zadanie dla pracownika BOK’u? Napisz je w odpowiednim dziale w panelu, załącz numer telefonu, a nasz (Twój) pracownik to załatwi.

  1. Sklep obsługiwany przez native speaker’a.

Sklepy internetowe obsługiwane są przez Czechów ze świetną znajomością języka polskiego. Jest to gwarant zaufania dla Twojego e-sklepu.

Odsyłamy do podstrony Contact Center na rynku czeskim/ słowackim po więcej informacji - https://czechlogistic.pl/oferta-dla-biznesu/contact-center/

Zainteresuje Cię także:

  • 12.08.2022

    Żegnamy CzechLogistic. Idziemy w nowe!

    Dziś ostatnia prosta przed wielką zmianą! To nasz czas refleksji, wspomnień i podsumowań. Swoje pierwsze kroki jako CzechLogistic stawialiśmy w…
    Przeczytaj
  • 19.07.2022

    Zmieniamy się dla Ciebie. Na dobre!

    W 2014 roku przyświecał nam jeden cel - stworzyć usługę kurierską do Czech i na Słowację w dużo niższej cenie…
    Przeczytaj
  • 20.12.2021

    Strategia ekspansji międzynarodowego rynku konsumenckiego Allegro a połączenie z Mall Group a.s.

    Początek listopada 2021 roku dla osób, związanych z długoterminowym planowaniem strategicznym w spółce Allegro przyniósł znaczące rozstrzygnięcia. Rozmowy, prowadzone od…
    Przeczytaj
  • 09.12.2021

    Wysyłka za granicę, czyli przesyłki międzynarodowe

    Wysyłka paczki za granicę to obecnie jedna z najchętniej wybieranych usług kurierskich. Każdego dnia w niezliczonych miejscach na całym świecie,…
    Przeczytaj
  • 15.08.2021

    To już rok w Żorskim Parku Przemysłowym!

    Pełny rok to dobra okazja, żeby raz jeszcze przybliżyć miejsce naszego magazynu w Polsce. Szukaliśmy czegoś znacznie większego, bezpiecznego, z…
    Przeczytaj
  • 08.01.2021

    Firma w Czechach – jak założyć i czy to się opłaca?

    Prowadzenie własnej firmy jest marzeniem wielu Polaków. Rozwiązanie to ma niezaprzeczalne zalety: daje wolność, pozwala samemu o sobie decydować, a…
    Przeczytaj
  • 16.12.2020

    Sprzedaż internetowa w Czechach - niezbędne informacje

    Miło nam poinformować, że nasza firma została doceniona w rzeczowym artykule nt. prowadzenia sprzedaży internetowej na rynku czeskim, który ukazał…
    Przeczytaj
  • 12.11.2020

    Szybki i tani sposób na przesyłki pobraniowe za granicę

    Przesyłka za pobraniem jest jednym z najczęstszych produktów wybieranych zarówno przez Klientów indywidualnych, jak i biznesowych w całej Europie. W…
    Przeczytaj
  • 14.10.2020

    Czy sprzedaż na rumuńskim rynku e-commerce jest atrakcyjna? Sprawdźmy!

    Rynek sprzedaży internetowej w ostatnim czasie przeżywa wyraźny rozkwit. Coraz większe zainteresowanie zakupami dokonywanymi z domu wykazują nie tylko nasi…
    Przeczytaj
  • 18.09.2020

    5 rzeczy, które musisz wiedzieć o rynku czeskim.

    Bez wątpienia, rynek e-commerce przeżywa w ostatnich latach rozkwit. Dzieje się tak głównie za sprawą rozwinięcia wielu pomocniczych branż oraz…
    Przeczytaj

Masz jakieś pytanie
e-rynku czeskiego
lub słowackiego?

Napisz do nas

Odkryj nas na nowo!

Czech Logistic Paxy

Dziękujemy, że odwiedziłeś naszą stronę. Miło nam poinformować, że za nami rebranding i wiele nowości, które zaplanowaliśmy z myślą o Tobie. Nasza marka CzechLogistic w sierpniu 2022 roku zmieniła nazwę na Paxy. Za chwilę zostaniesz przekierowany na naszą nową stronę www.paxy.pl – zapamiętaj ją na dobre!