Contact Center

Lubimy odbierać telefony i wysyłać
wiadomości. Robimy to zawodowo.

Contact Center

Obsługa sklepu internetowego w języku czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim

Contact Center

obsługiwane jest przez lokalnych pracowników CzechLogistic mówiących biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania - prawda, że proste?

Obsługa sklepu internetowego w języku czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim

w cenie otrzymujesz

  • Abonament miesięczny

    Abonament miesięczny

    bez limitów połączeń
    i tłumaczeń

  • Unikalny numer telefonu

    Unikalny numer telefonu

  • Obsługę połączeń telefonicznych

    Obsługę połączeń telefonicznych

    w godzinach
    8:00 - 16:00

  • Obsługa korespondencji e-mailowej

    Obsługa korespondencji
    e-mailowej

    Tłumaczenie
    w ciągu 1 godziny

Jesteś zainteresowany?

Przygotujemy indywidualną ofertę