Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób zapakować przesyłkę?
Przesyłka powinna być zapakowana np. w karton w sposób całkowicie bezpieczny dla zawartości przesyłki. Za prawidłowe przygotowanie przesyłki do transportu odpowiada nadawca.
2. Od czego zależy cena przesyłki?
Cena przesyłki zależy przede wszystkim od wagi oraz wybranych opcji dodatkowych takich jak np. przesyłka za pobraniem, nadgabaryt, gabaryt niestandardowy.
3. Znam wszystkie wymiary przesyłki oraz wagę. Jak mogę wyliczyć cenę przesyłki?
Należy wybrać rodzaj przesyłki na stronie głównej lub w zakładce „Panel klienta”.
4. Jaka jest maksymalna wartość pobrania (COD)?
Maksymalna wartość pobrania w Czechach to 100 000 CZK a w Słowacji 2 000 EUR.
5. Czy stracę na przewalutowaniu wartości pobrania jeśli wybiorę przelew na polskie konto?
Nie, ponieważ przewalutowanie na PLN odbywa się zgodnie z aktualnym kursem z Narodowego Banku Czeskiego.
6. Po opłaceniu przesyłki jak długo zazwyczaj czeka się na dotarcie przesyłki do odbiorcy w Czechach lub Słowację?
72h od wysłania naszego kuriera po odbiór przesyłki naszego klienta do dostarczenia jej klientowi docelowemu w Czechach bądź Słowacji.
7. Ile muszę czekać na zwrot wartości pobrania?
Zwrot wartości pobrania jest wysyłany do pięciu dni roboczych po odebraniu przesyłki przez odbiorce docelowego w Czechach bądź Słowacji.
8. Czy w cenie przesyłki (detalicznej) jest odbiór mojej przesyłki przez kuriera?
Tak, klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.
9. Czy w cenie mojej przesyłki jest ubezpieczenie? Jeśli tak, to na jaką kwotę?
Tak, w cenie przesyłki mieści się ubezpieczenie jej. Zawsze przy zamówienia trzeba określić wartość przesyłki na jaką ma być ona ubezpieczona. Maksymalna wartość ubezpieczenia przesyłki w Czechach to 50 000 CZK a w Słowacji 1 000 EUR.
10. Czy mogę zamówić usługę wysłania przesyłki telefonicznie?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
11. Jak opłacić przesyłkę?
Przesyłkę można opłacić poprzez szybkie płatności takie jak paypal bądź transferuj.pl. Przesyłkę również można opłacić standardowo przelewem bankowym.
12. Popełniłem(am) błąd. Jak mogę edytować zlecenie?
Zamówienie, które nie zostało opłacone można usunąć w zakładce zamówienia. Zamówienie, które zostało opłacone można zmienić jedynie poprzez skontaktowanie się telefonicznie bądź mailowo z Biurem Obsługi Klienta.
13. Kiedy kurier przyjedzie po odbiór przesyłki?
O dniu wraz z przedziałem czasowym, w którym kurier przyjedzie po odbiór przesyłki klienta, klient jest informowany mailowo.
14. Czy dostanę numer nadania do śledzenia przesyłki on-line?
Tak. Numer nadania wyślemy Ci na adres e-mail.
15. Chciałbym(abym) zacząć sprzedawać w Czechach i Słowacji. Czy możecie mi pomóc?
Oczywiście, prosimy o kontakt. Zajmujemy się wprowadzaniem polskich firm na rynek czeski oraz słowacki.
16. Wysyłam regularnie. Jak mogę podpisać z CzechLogistic umowę biznesową?
Prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy bądź telefonicznie.
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
info@czechlogistic.pl
(+48) 792 740 155