Podstawą wejścia na zagraniczny rynek e-commerce jest prawidłowe przetłumaczenie tekstów na swoim sklepie internetowym. Warto wcześniej zdobyć wiedzę o danym rynku, niezbędną do prawidłowego przeprowadzenia zmian. Gdy posiadamy już poprawnie przetłumaczony sklep, mamy odpowiednie regulaminy, przychodzi nam zmierzyć się z logistyką. Tutaj mamy wiele możliwości – droższe i tańsze. Całość została dokładnie opisana tutaj - https://czechlogistic.pl/modele-logistyczne-przesylek-kurierskich-do-czech-i-slowacji/. Przyszła pora na obsługę sklepu, pierwszy stały, miesięczny koszt firmy, który trzeba zainwestować podczas ekspansji na rynek zagraniczny. Jednak, gdy wszystko to uda nam się opanować, możemy zauważyć brak marketingowca z prawdziwego zdarzenia. Brak profesjonalisty, doświadczonego na tamtejszym rynku, który spojrzy na sklep z innej perspektywy – doradzi, zaproponuje, będzie potrafił wdrożyć a następnie zoptymalizować.
Jedną z największych trudności dla polskich „ikomersiaków” jest marketing w Czechach. Nie ma się co dziwić. Znaleźć freelancer’a odpowiedzialnego za wsparcie sprzedaży jest niezwykle ciężko. W dodatku dochodzi bariera komunikacyjna. Racją jest, że można skorzystać z czeskich firm specjalizujących się w wsparciu sprzedaży na ich rodzimym rynku, jednak koszty takiej współpracy mogą odstraszyć. Są sporo większe niż na polskim rynku. Czy warto zaryzykować? To zależy… Firmy posiadające większe budżety mogą sobie pozwolić na taki ruch, jednak w mniejszych sklepach internetowym raczej się o tym nie myśli.
Takim problemom wychodzimy naprzeciw. Dział marketingu i reklamy CzechLogistic stworzył ofertę dla klientów biznesowych. Ofertę wsparcia sprzedaży na rynku czeskim i słowackim. Marketing w Czechach jest kluczem do wzrostu sprzedaży. Oferta jest kierowana dla klientów, którzy już sprzedają na tych rynkach i chcą swoją sprzedaż zwiększyć. Zapewniamy profesjonalistów, znających czeski rynek e-commerce od podszewki. Dokonamy analizy potrzeb Twojego sklepu internetowego, ustalimy wspólnie plan marketingowy, wdrożymy go, a następnie zoptymalizujemy. Przez cały czas będziesz mógł śledzić nasze wyniki – poprzez comiesięczne raporty marketingowe, które będą dla Ciebie przygotowywane w panelu CzechLogistic.
Z racji dużego zainteresowania usługami marketingowymi w Czechach, usługa jest dostępna tylko dla klientów CzechLogistic, posiadających umowę biznesową.
Zainteresuje Cię także:
-
12.08.2022
Żegnamy CzechLogistic. Idziemy w nowe!
Przeczytaj -
19.07.2022
Zmieniamy się dla Ciebie. Na dobre!
Przeczytaj -
20.12.2021
Strategia ekspansji międzynarodowego rynku konsumenckiego Allegro a połączenie z Mall Group a.s.
Przeczytaj -
09.12.2021
Wysyłka za granicę, czyli przesyłki międzynarodowe
Przeczytaj -
15.08.2021
To już rok w Żorskim Parku Przemysłowym!
Przeczytaj -
08.01.2021
Firma w Czechach – jak założyć i czy to się opłaca?
Przeczytaj -
16.12.2020
Sprzedaż internetowa w Czechach - niezbędne informacje
Przeczytaj -
12.11.2020
Szybki i tani sposób na przesyłki pobraniowe za granicę
Przeczytaj -
14.10.2020
Czy sprzedaż na rumuńskim rynku e-commerce jest atrakcyjna? Sprawdźmy!
Przeczytaj -
18.09.2020
5 rzeczy, które musisz wiedzieć o rynku czeskim.
Przeczytaj
Masz jakieś pytanie
e-rynku czeskiego
lub słowackiego?
Napisz do nas
Odkryj nas na nowo!


Dziękujemy, że odwiedziłeś naszą stronę. Miło nam poinformować, że za nami rebranding i wiele nowości, które zaplanowaliśmy z myślą o Tobie. Nasza marka CzechLogistic w sierpniu 2022 roku zmieniła nazwę na Paxy. Za chwilę zostaniesz przekierowany na naszą nową stronę www.paxy.pl – zapamiętaj ją na dobre!