Marketing w Czechach kluczem do wzrostu sprzedaży

14.07.2016

Podstawą wejścia na zagraniczny rynek e-commerce jest prawidłowe przetłumaczenie tekstów na swoim sklepie internetowym. Warto wcześniej zdobyć wiedzę o danym rynku, niezbędną do prawidłowego przeprowadzenia zmian. Gdy posiadamy już poprawnie przetłumaczony sklep, mamy odpowiednie regulaminy, przychodzi nam zmierzyć się z logistyką. Tutaj mamy wiele możliwości – droższe i tańsze. Całość została dokładnie opisana tutaj - https://czechlogistic.pl/modele-logistyczne-przesylek-kurierskich-do-czech-i-slowacji/. Przyszła pora na obsługę sklepu, pierwszy stały, miesięczny koszt firmy, który trzeba zainwestować podczas ekspansji na rynek zagraniczny. Jednak, gdy wszystko to uda nam się opanować, możemy zauważyć brak marketingowca z prawdziwego zdarzenia. Brak profesjonalisty, doświadczonego na tamtejszym rynku, który spojrzy na sklep z innej perspektywy – doradzi, zaproponuje, będzie potrafił wdrożyć a następnie zoptymalizować.

 

Marketing sklepu internetowego z Polski w Czechach

 

Jedną z największych trudności dla polskich „ikomersiaków” jest marketing w Czechach. Nie ma się co dziwić. Znaleźć freelancer’a odpowiedzialnego za wsparcie sprzedaży jest niezwykle ciężko. W dodatku dochodzi bariera komunikacyjna. Racją jest, że można skorzystać z czeskich firm specjalizujących się w wsparciu sprzedaży na ich rodzimym rynku, jednak koszty takiej współpracy mogą odstraszyć. Są sporo większe niż na polskim rynku. Czy warto zaryzykować? To zależy… Firmy posiadające większe budżety mogą sobie pozwolić na taki ruch, jednak w mniejszych sklepach internetowym raczej się o tym nie myśli.

 

Takim problemom wychodzimy naprzeciw. Dział marketingu i reklamy CzechLogistic stworzył ofertę dla klientów biznesowych. Ofertę wsparcia sprzedaży na rynku czeskim i słowackim. Marketing w Czechach jest kluczem do wzrostu sprzedaży. Oferta jest kierowana dla klientów, którzy już sprzedają na tych rynkach i chcą swoją sprzedaż zwiększyć. Zapewniamy profesjonalistów, znających czeski rynek e-commerce od podszewki. Dokonamy analizy potrzeb Twojego sklepu internetowego, ustalimy wspólnie plan marketingowy, wdrożymy go, a następnie zoptymalizujemy. Przez cały czas będziesz mógł śledzić nasze wyniki – poprzez comiesięczne raporty marketingowe, które będą dla Ciebie przygotowywane w panelu CzechLogistic.

 

Z racji dużego zainteresowania usługami marketingowymi w Czechach, usługa jest dostępna tylko dla klientów CzechLogistic, posiadających umowę biznesową.

Zainteresuje Cię także:

  • 06.08.2019

    Przesyłki do Rumunii za pobraniem - zwrot COD na polskie konto

    Jedną z cech charakterystycznych rumuńskiego rynku e-commerce są zdecydowanie płatności za pobraniem (z ang. Cash On Delivery – COD), w…
    Przeczytaj
  • 02.06.2019

    E-commerce w Rumunii - przesyłki kurierskie na dobry początek

    CzechLogistic to Twój najtańszy kurier do Rumunii oferujący kompleksową obsługę przesyłek z towarami do Rumunii, także z obsługą zwrotów. Zanim…
    Przeczytaj
  • 02.07.2017

    Nawiązana współpraca z GoPay – bramka płatności online w Czechach

    Miło nam poinformować, że nasza firma nawiązała współpracę z GoPay.cz. Klienci biznesowi CzechLogistic mogą teraz korzystać z płatności online w…
    Przeczytaj
  • 23.11.2016

    Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji

    Prawidłowe wdrożenie polskiej firmy na rynek zagraniczny mimo, że czasochłonne jest podstawą sukcesu. Oprócz spraw związanych z księgowością, założeniem firmy…
    Przeczytaj
  • 14.10.2016

    Eksport do Czech – wsparcie dla firm z Polski

    Rynek czeski jest coraz bardziej atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców. Nie można więc się dziwić, że coraz częściej, w pierwszej kolejności…
    Przeczytaj
  • 13.09.2016

    Paleta do Czech. Transport palet do Czech.

    Potrzebujesz wysłać paletę do Czech lub na Słowację? Obsługujemy palety EUR, półpalety, palety przemysłowe oraz palety przeznaczone do kontenerów. Zapewniamy…
    Przeczytaj
  • 26.08.2016

    Transport na Słowację – od paczek po palety!

    Transport na Słowację staje się coraz popularniejszym kierunkiem dla polskich firm, w czasie, gdy na rynkach zachodnich jest coraz większa…
    Przeczytaj
  • 25.08.2016

    Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji

    Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing oraz najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie…
    Przeczytaj
  • 23.08.2016

    Adres do zwrotów Czechy, Słowacja, Węgry – Twój bezpłatny magazyn!

    Klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo zwrócić towar w określonym czasie. W tym przypadku klient zwraca towar, pisze reklamację,…
    Przeczytaj
  • 22.08.2016

    Zagraniczna przesyłka za pobraniem – Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Słowenia.

    Wymagania posiadania rachunku bankowego w kraju w którym chcemy wysłać przesyłkę za pobraniem to norma w usługach firm kurierskich. Choć…
    Przeczytaj

Masz jakieś pytanie e-rynku czeskiego lub słowackiego?

Napisz do nas