Marketing w Czechach

Marketing w Czechach kluczem do wzrostu sprzedaży

Podstawą wejścia na zagraniczny rynek e-commerce jest prawidłowe przetłumaczenie tekstów na swoim sklepie internetowym. Warto wcześniej zdobyć wiedzę o danym rynku, niezbędną do prawidłowego przeprowadzenia zmian. Gdy posiadamy już poprawnie przetłumaczony sklep, mamy odpowiednie regulaminy, przychodzi nam zmierzyć się z logistyką. Tutaj mamy wiele możliwości – droższe i tańsze. Całość została dokładnie opisana tutaj – https://czechlogistic.pl/modele-logistyczne-przesylek-kurierskich-do-czech-i-slowacji/. Przyszła pora na obsługę sklepu, pierwszy stały, miesięczny koszt firmy, który trzeba zainwestować podczas ekspansji na rynek zagraniczny. Jednak, gdy wszystko to uda nam się opanować, możemy zauważyć brak marketingowca z prawdziwego zdarzenia. Brak profesjonalisty, doświadczonego na tamtejszym rynku, który spojrzy na sklep z innej perspektywy – doradzi, zaproponuje, będzie potrafił wdrożyć a następnie zoptymalizować.

 

Jedną z największych trudności dla polskich „ikomersiaków” jest marketing w Czechach. Nie ma się co dziwić. Znaleźć freelancer’a odpowiedzialnego za wsparcie sprzedaży jest niezwykle ciężko. W dodatku dochodzi bariera komunikacyjna. Racją jest, że można skorzystać z czeskich firm specjalizujących się w wsparciu sprzedaży na ich rodzimym rynku, jednak koszty takiej współpracy mogą odstraszyć. Są sporo większe niż na polskim rynku. Czy warto zaryzykować? To zależy… Firmy posiadające większe budżety mogą sobie pozwolić na taki ruch, jednak w mniejszych sklepach internetowym raczej się o tym nie myśli.

Takim problemom wychodzimy naprzeciw. Dział marketingu i reklamy CzechLogistic stworzył ofertę dla klientów biznesowych. Ofertę wsparcia sprzedaży na rynku czeskim i słowackim. Marketing w Czechach jest kluczem do wzrostu sprzedaży. Oferta jest kierowana dla klientów, którzy już sprzedają na tych rynkach i chcą swoją sprzedaż zwiększyć. Zapewniamy profesjonalistów, znający czeski rynek e-commerce od podszewki. Dokonamy analizy potrzeb Twojego sklepu internetowego, ustalimy wspólnie plan marketingowy, wdrożymy go, a następnie zoptymalizujemy. Przez cały czas będziesz mógł śledzić nasze wyniki – poprzez comiesięczne raporty marketingowe, które będą dla Ciebie przygotowywane w panelu CzechLogistic.

 

Z racji dużego zainteresowania usługami marketingowymi w Czechach, usługa jest dostępna tylko dla klientów CzechLogistic, posiadających umowę biznesową.

14.07.2016