Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy
Na przesłane do nas wiadomości odpowiadamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.

DANE FIRMY
CzechLogistic Michał Józef Staręga
ul. Hornická 1790
73532 Rychvald
NIP: CZ9204101368
REGON: 03722511

Oddział w Polsce:
CzechLogistic
ul. Gajowa 1
44-240 Żory

Oddział w Czechach:
CzechLogistic
ul. Hornická 1790
73532 Rychvald
1. W jaki sposób zapakować przesyłkę?
Przesyłka powinna być zapakowana np. w karton w sposób całkowicie bezpieczny dla zawartości przesyłki. Za prawidłowe przygotowanie przesyłki do transportu odpowiada nadawca.
2. Jaka jest maksymalna wartość pobrania (COD)?
Maksymalna wartość pobrania w Czechach to 100 000 CZK a w Słowacji 2 000 EUR.
3. Czy stracę na przewalutowaniu wartości pobrania jeśli wybiorę przelew na polskie konto?
Nie, ponieważ przewalutowanie na PLN odbywa się zgodnie z aktualnym kursem z Narodowego Banku Czeskiego.
4. Po opłaceniu przesyłki jak długo zazwyczaj czeka się na dotarcie przesyłki do odbiorcy w Czechach lub Słowację?
72h od wysłania naszego kuriera po odbiór przesyłki naszego klienta do dostarczenia jej klientowi docelowemu w Czechach bądź Słowacji.
5. Mam firmę w Polsce. Czy mogę dostać FV na 0%?
Oczywiście, że tak. Wystarczy podczas zamówienia uzupełnić nadawcę przesyłki o numer NIP.
6. Ile muszę czekać na zwrot wartości pobrania?
Zwrot wartości pobrania jest wysyłany do pięciu dni roboczych po odebraniu przesyłki przez odbiorce docelowego w Czechach bądź Słowacji.
7. Czy w cenie przesyłki (detalicznej) jest odbiór mojej przesyłki przez kuriera?
Tak, kurier zlecony przez nasz serwis przyjeżdża po odbiór przesyłki.
8. Czy w cenie mojej przesyłki jest ubezpieczenie? Jeśli tak, to na jaką kwotę?
Tak, w cenie przesyłki mieści się ubezpieczenie jej. Zawsze przy zamówienia trzeba określić wartość przesyłki na jaką ma być ona ubezpieczona. Maksymalna wartość ubezpieczenia przesyłki w Czechach to 50 000 CZK a w Słowacji 1 000 EUR.
9. Kiedy kurier przyjedzie po odbiór przesyłki?
O dniu wraz z przedziałem czasowym, w którym kurier przyjedzie po odbiór przesyłki klienta, klient jest informowany mailowo.
10. Czy dostanę numer nadania do śledzenia przesyłki on-line?
Tak. Numer nadania wyślemy Ci na adres e-mail.