Contact Center

Obsługa sklepu internetowego – Czechy, Słowacja.

Tylko 2500 CZK miesięcznie!

Contact Center
w języku czeskim jest obsługiwany przez native speaker’a. Daje to gwarancje najwyższej usługi. Płacisz stałą, niską cenę za korzystanie z naszej usługi. Żeby utrzymać kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskiwać nowych, nie potrzebujesz już zatrudniać pracownika pełnoetatowego.
To można – trzeba zrobić inaczej!
Wszystkie tłumaczenia swoich e-maili po prostu wrzucasz do panelu CzechLogistic i czekasz na odpowiedź zwrotną od tłumacza. Jeśli to nastąpi, zostaniesz poinformowany wiadomością e-mail. Wszystkie zlecenia na tłumaczenia – przetłumaczone bądź oczekujące na tłumaczenie widzisz w panelu – wszystko w jednym miejscu, prawda, że proste?
Chcesz aby osoba z Contact Center zadzwoniła do Twojego klienta i coś załatwiła? Nic prostszego, takie zlecenie również możesz tworzyć w panelu CzechLogistic. Jak tylko załatwimy, to od razu Cię o tym poinformujemy!
Sprawdź jak ważnym elementem e-commerce w Czechach jest posiadanie dobrej obsługi w sklepie internetowym.

Contact

Center

2500 CZK

  • Tłumaczenie korespondencji mailowej
  • Obsługa telefoniczna Twojego sklepu internetowego w języku czeskim – odbieranie, wykonywanie telefonów.
  • Zlecanie tłumaczeń w panelu CzechLogistic
  • Podgląd historii tłumaczeń
  • Powiadomienia e-mail o wykonanym tłumaczeniu
  • Możliwość sprawdzenia czasu potrzebnego na tłumaczenie
  • Abonament miesięczny (nielimitowane ilości tłumaczeń / połączeń)
Sprawdź jakie to proste