Aktualności

Wysyłasz do Czech i na Słowację?

Z nami będziesz na bieżąco.

  • 02.07.2017
    Nawiązana współpraca z GoPay – bramka płatności online w Czechach
    Miło nam poinformować, że dzięki nawiązaniu współpracy z firmą GoPay.cz klienci biznesowi CzechLogistic mogą korzystać z bramki płatności online w Czechach w dużo niższych, wynegocjowanych cenach. Nie ma znaczenia czy twój obrót miesięczny jest wysoki czy minimalny, otrzymasz ofertę dużo korzystniejszą zaznaczając tylko, że jesteś klientem CzechLogistic.   Po więcej…
    Przeczytaj
  • 23.11.2016
    Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji
    Prawidłowe wdrożenie polskiej firmy na rynek zagraniczny, mimo, że czasochłonne jest podstawą sukcesu. Oprócz spraw związanych z księgowością, założeniem firmy w Czechach, analizom rynku, oferujemy również usługi związane bezpośrednio z obsługą polskiej firmy na rynku czeskim i słowackim. Co zapewniamy klientowi po wdrożeniu firmy na rynek czeski / słowacki? Mamy…
    Przeczytaj
  • 14.10.2016
    Eksport do Czech – wsparcie dla firm z Polski
    Rynek czeski jest coraz bardziej atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców. Nie można więc się dziwić, że coraz częściej, w pierwszej kolejności to właśnie nasi południowi sąsiedzi są brani pod uwagę w przypadku chęci eksportowania swoich towarów za granicę. Co przemawia za Czechami co powoduje, że polscy przedsiębiorcy właśnie tam chcą sprzedawać…
    Przeczytaj
  • 13.09.2016
    Paleta do Czech. Transport palet do Czech.
    Potrzebujesz wysłać paletę do Czech lub na Słowację? Obsługujemy palety EUR, półpalety, palety przemysłowe oraz palety przeznaczone do kontenerów. Zapewniamy najtańszy transport palet do Czech. Usługę dostarczenia palety do klienta w Czechach (bądź na Słowacji) można wycenić na trzy sposoby:   Telefonicznie. Zadzwoń pod numer 503 866 505 i przygotuj niezbędne informację…
    Przeczytaj
  • 26.08.2016
    Transport na Słowację – od paczek po palety!
    Transport na Słowację staje się coraz popularniejszym kierunkiem dla polskich firm. W czasie, gdy na rynkach zachodnich jest coraz większa konkurencja, wiele polskich przedsiębiorców szuka alternatywnych rynków zbytu swoich towarów. „Gra” przenosi się na rynki południowe i to tam coraz częściej szuka się swoich przyszłych kontrahentów. Codziennie dostarczamy różnorodne towary…
    Przeczytaj
  • 25.08.2016
    Obsługa sklepu internetowego w Czechach i na Słowacji
    Obsługa sklepu internetowego to najlepszy marketing, najlepsza wizytówka, szczególnie małej firmy. W małych firmach często właściciel obsługuje sklep telefonicznie oraz mailowo. Zatrudnić pracownika tylko do obsługi sklepu? Wydaje się zbyt kosztowne, szczególnie na początku działalności. Co w przypadku, kiedy chcemy wejść na rynki zagraniczne? Tutaj obsługa sklepu jest tak samo…
    Przeczytaj
  • 23.08.2016
    Adres do zwrotów Czechy – Twój bezpłatny magazyn!
    Klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo zwrócić towar w określonym czasie. Klient zwraca towar, pisze reklamację a firma musi ją rozpatrzyć. Wszystko szybko, przejrzyście i zgodnie z prawem. Ale co w przypadku, kiedy oferujemy swoje produkty na rynku zagranicznym? Czy potencjalny klient będzie zainteresowany kupnem w sklepie online, w…
    Przeczytaj
  • 22.08.2016
    Zagraniczna przesyłka za pobraniem – Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Słowenia.
    Wymagania rachunku bankowego w kraju w którym chcemy wysłać przesyłkę za pobraniem to norma w usługach firm kurierskich. Choć wydaje się, że założenie firmowego rachunku bankowego w innym kraju na terenie UE jest proste, to często tak nie jest. O ile założenie prywatnego konta w banku jest dosyć proste, to…
    Przeczytaj
  • 18.08.2016
    Tłumaczenia na język czeski – na co powinniśmy zwrócić uwagę
    Tłumaczenia… No właśnie, chyba najczęstszy powód niepowodzenia przy ekspansji zagranicznej. Jedna z rzeczy na których naprawdę nie warto oszczędzać, ponieważ tłumaczenia są podstawą podstaw w e-shopie. Na nic nam będzie profesjonalna obsługa Contact Center, akcje marketingowe czy błyskawiczne dostarczenie przesyłki do klienta końcowego. Jeśli nie będziemy w stanie zbudować zaufania…
    Przeczytaj