Adres do zwrotów Czechy

Adres do zwrotów Czechy – Twój bezpłatny magazyn!

Klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo zwrócić towar w określonym czasie. Klient zwraca towar, pisze reklamację a firma musi ją rozpatrzyć. Wszystko szybko, przejrzyście i zgodnie z prawem. Ale co w przypadku, kiedy oferujemy swoje produkty na rynku zagranicznym? Czy potencjalny klient będzie zainteresowany kupnem w sklepie online, w którym w razie czego towar do reklamacji będzie musiał zwracać za granicę? Odpowiedź brzmi nie. Posiadanie wirtualnego adresu również nie załatwia sprawy.

W jaki sposób możemy taki problem rozwiązać? Jako CzechLogistic posiadamy swoje magazyny w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Klienci biznesowi mogą bezpłatnie korzystać z naszych magazynów. Jakie niesie to za sobą zalety?

  1. Adres do przesyłek zwrotnych / reklamacyjnych.

Każdy klient biznesowy CzechLogistic może wpisać nasz adres magazynu w danym kraju jako adres do przesyłek zwrotnych / reklamacyjnych bezpłatnie. Na głównej stronie np. sklepu internetowego wzbudza to duże zaufanie do firmy, klient od razu widzi, gdzie można zwrócić towar w razie takiej potrzeby.

 

  1. Nie potrzebujesz wynajmować magazynu na swój koszt.

Wszystkie Twoje przesyłki zwrotne / reklamacyjne, które przyjdą do nas, automatycznie są przewożone do magazynu CzechLogistic w Polsce. Tutaj są bezpłatnie magazynowe, aż do podjęcia przez Ciebie decyzji np. wysłaniu wszystkich zwrotów do Twojego magazynu w Polsce.

 

  1. Wszystkie zwroty w panelu CzechLogistic.

Wszystkie swoje zwroty na bieżąco możesz śledzić w panelu CzechLogistic. Dodatkowo, system automatycznie poinformuje Cię mailowo, jeśli jakiś Twój zwrot dojdzie na jakikolwiek nasz magazyn za granicą. Do każdej przesyłki zwrotnej przypisany jest również powód nie odebrania paczki przez klienta.

 

  1. Chcesz zwroty u siebie? Po prostu kliknij!

Masz już wystarczająco dużo zwrotów na magazynie CzechLogistic Polska i chcesz wysłać je do siebie? Nic prostszego. Zaznacz w systemie, które zwroty mają być wysłane, a my je spakujemy w jeden zbiorczy karton i wyślemy. Tę paczkę również będziesz mógł śledzić online.

23.08.2016